Alege din catalogul nostru de produse fose septice de calitate premium







Distribuim si montam fose septice tricamerale in toata tara avand cel mai bun raport pret – calitate de pe piata. Pentru toate produsele noastre oferim garantie de 30 de ani si punem la dispozitie o echipa de specialisti cu experienta care sa realizeze toate etapele unei astfel de lucrari pana in cele mai mici detalii.

Catalogul nostru de fose septice ecologice reprezinta o solutie optima in special pentru zonele in care nu este posibila racordarea la un sistem public de evacuare a apei uzate menajere. Pentru toate modelele de fose septice din catalogul nostru de produse oferim toate accesoriile necesare, astfel incat sa nu fie necesare investitii suplimentare.

Fosele septice reprezinta o solutie ecologica si eficienta pentru asigurarea evacuarii apelor uzate menajere si montajul se realizeaza intr-o singura zi, fiind gata de folosit in aceeasi seara. Toate produsele noastre sunt marcate CE si nu necesita solicitarea de avize suplimentare pentru realizarea montajului. Sunt fabricate din polietilena PE de inalta densitate care asigura o rezistenta sporita la socuri mecanice si termice, fiind totodata flexibil.

Descopera produsele noastre si alege chiar astazi o solutie eficienta pentru confortul casei tale. Daca nu stii ce tip de fosa septica s-ar potrivi iti stam la dispozitie cu raspunsuri pentru toate intrebarile tale.


Întrebări? Avem răspunsuri!

Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi la nr de telefon 0768 724 724
0768 724 724
sau completeaza formularul de mai jos.

Unul dintre operatorii nostri iti va raspunde la toate intrebarile in cel mai scurt timp posibil.


Întrebări frecvente


Este o fosa tricamerala, fabricata din Polietilena PE, foarte rezistenta si flexibila. Prima camera din care se face si vidanjarea se numeste decantor, in a doua camera are loc sedimentarea iar in camera trei se face evacuarea. Cele 3 camere comunica intre ele pe principiul vaselor comunicante.



Nu, nu miroase. Fosa dupa montaj nu se vede (fiind sub pamant) si nu are miros. Recomandam si montarea unei clapete anti retur pentru extra protectie.



Recomandam vindanjarea tuturor foselor, la 24-30 de luni pentru protejarea drenului.



Montajul dureaza o zi, la sfarsitul zilei fosa este perfect functionala.



Drenul este un drenaj permanent cu furtun gofrat (furtun perforat ecoloidal, apa lucreaza in 2 sensuri) cu o lungime de 12m. sau 15m. Include si o patura de geotextil impotriva vegetatiei.



Tratamentul cu SeptiPlus se folosește în mod regulat pentru purificarea apelor reziduale, prevenirea mirosurile neplăcute și a depunerilor de materie organică.

- Doza inițială: 4 măsuri per m3 de volum de sistem;
- Doză lunară pentru întreținere: 2,5 măsuri per m3 de volum de sistem.



Nu aveți voie să aruncați In fosa:
- hartie igienica;
- servetele umede;
- hartie biodegradabila;
- ulei si grasimi.

Peste fosa nu se poate trece cu vehicule de orice tip!

Intretinerea fosei se face periodic prin folosirea bioactivatorilor. Se aplica 2 masuri/saptamana.

Când folositi mașina de spalat cantitatea de bioactivatori se va dubla.

Perioada de verificare a fosei este o data la 6 luni.


Întrebări? Avem răspunsuri!

Întrebări? Avem răspunsuri!

Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi.

Andrei - Comercial / Tehnic
0768 724 724

Bogdan - Comercial / Tehnic
0759 59 59 56

Alexandra - Comercial
0721 970 970

Trimite-ne email
info@ecowalburg.ro

Unul dintre consultanții noștri îți va răspunde la toate întrebările în cel mai scurt timp posibil.

TERMENI ȘI CONDIŢII

Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website - www.ecowalburg.ro (în continuare „Website-ul”). 

Scopul Website-ului este de prezentare, promovare și vânzare a foselor septice ecologice pentru asigurarea evacuării apelor uzate menajere - distribuite și montate de societatea ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL şi de contractare, prin intermediul Website-ului, cu potențialii clienți interesați de aceste produse și servicii. 

Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și Condiții, Politica de cookies-uri şi Politica de confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați angajamentul de a le respecta.

DESCRIEREA ACTIVITĂȚII
ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL cu sediul în Bucureşti, Sector 2, str. Episcopul Radu, nr. 7A, camera nr. 1, identificată prin CUI 43400108, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr.: J40/16552/2020 este distribuitor la nivel național, de fose septice ecologice și eficiente, pentru asigurarea evacuării apelor uzate menajere, în special în zonele în care nu este posibilă racordarea la sistemul public de evacuare al acestor ape uzate menajere. 
Pentru toate modelele de fose septice din catalogul nostru de produse oferim toate accesoriile necesare, astfel încât să nu fie necesare investiții suplimentare. Montajul se realizează într-o singură zi. Toate produsele noastre sunt marcate CE și nu necesită solicitarea de avize suplimentare pentru realizarea montajului. Sunt fabricate din polietilena PE flexibilă, de înaltă densitate, care asigură o rezistență sporită la șocuri mecanice și termice. 

Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului: Bucureşti, Sector 2, str. Episcopul Radu, nr. 7A, camera nr. 1
Adresă de e-mail: info@ecowalburg.ro 
Nr. de tel.: 0768.724.724

TERMENI
Vânzător – ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL 
Utilizator – poate fi orice persoană (fizică/juridică) care este interesată de produsele oferite de ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL și serviciile colaboratorilor acesteia și care poate solicita o ofertă și plasa o comandă.
Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL (electronic, telefonic, etc).
Coș de cumpărături – secțiune (reprezentată printr-o pictogramă) aflată în dreapta-sus pe site care permite Clientului/Utilizatorului să adauge produsele/serviciile oferite de societate și pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
Site – magazinul online găzduit la adresa web www.ecowalburg.ro;
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client prin care Clientul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa produse și servicii oferite de ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL și colaboratorii acesteia;
Produse – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Clientului.
Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de produse/servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Opinie – reprezintă o evaluare personală a unui client deservit de societate, în scopul de a transmite dacă produsul cumpărat respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător. Fiecare opinie conține și posibilitatea de a exprima gradul de satisfacție față de produs printr-o evaluare sub forma unui punctaj de la o stea la cinci stele.
Comunicări comerciale / newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (e-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informatii generale și tematice, informații cu privire la produse similiare sau complementare cu cele achiziționate de pe website, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații referitoare la Produsele adăugate în secțiunea Coș de cumpărături.

3.  CONDIȚII GENERALE
3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
3.2. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.
3.3. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe site, sunt exprimate în lei și conțin TVA. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a Clienților/Utilizatorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Clientul/Utilizatorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe site la momentul plasării comenzii.
3.4. Plasarea unei comenzi de către Client/ Utilizator și acceptarea ei de către Vânzător echivaleaza cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de către utilizator, pe e-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii.
3.5. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Client/Utilizator în momentul în care Cumpărătorul primește pe e-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii. 
3.6. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine ostilă, de natură să prejudicieze pe Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Clientul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
3.7. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de produse din Comandă va anunța Utilizatorul/Clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată. 
3.8. Toate informațiile de pe website-ul www.ecowalburg.ro sunt proprietatea intelectuală a ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL conform Legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/ 1996). Întreg continutul publicat pe site (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri, elemente de grafică web, clipuri video, etc.) poate fi folosit doar în scopul informării Utilizatorilor și Clienților ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL. 
3.9. Fotografiile afișate pe SITE, editate sau prelucrate de ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL nu pot fi preluate sau utilizate fără acordul acesteia;
3.10. ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/tableta/mobil) ale Utilizatorilor/ Clienților.
3.11. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată de companie prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.
3.12. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice moment conținutul SITE-ului www.ecowalburg.ro precum și Termenii și condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.
3.13. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea altor persoane sau incorporarea conținutului în alte materiale în afara site-ului www.ecowalburg.ro, fără acordul ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL.
3.14. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: info@ecowalburg.ro.

4. ACCESUL LA WEBSITE
4.1. Accesul pe website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.ecowalburg.ro
4.2. Prin accesarea și utilizarea www.ecowalburg.ro, Utilizatorul/Clientul își dă acordul privind acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe SITE, a politicii de confidențialitate și a politicii de cookies.
4.3. Utilizatorul/Clientul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe SITE-ul www.ecowalburg.ro și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral SITE-ul, de a reproduce parțial sau integral SITE-ul, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata în orice alta manieră SITE-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL.
4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza telefonic (secțiunea ”Întrebări? Avem răspunsuri!” din partea dreaptă-jos a siteului), sau prin formularul de contact disponibil pe website. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
4.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5. OBIECTUL CONTRACTULUI
5.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea produselor comandate pe site de către Utilizator/Client. 
5.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produsului/produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Utilizator/Client, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de Vânzător.

6. COMANDA
6.1. Clientul/ Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
6.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: info@ecowalburg.ro sau la numărul de telefon: 0768.724.724.
6.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:
datele furnizate de Client/Utilizator sunt incorecte sau incomplete;
tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online
tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
activitatea Clientului pe SITE poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate;
în cazul existenței unor alte motive obiective.
Clientul/ Utilizatorul poate anula o Comandă, în momentul când este contactat de reprezentantul companiei, dacă din anumite motive nu mai dorește produsele comandate;
6.6. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Clientul/Utilizatorul va fi informat telefonic de către reprezentantul companiei. În acest caz, Clientului/Utilizatorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze comanda.
6.7. Modalitatea de realizare a comenzii: Puteți căuta în website produsele dorite utilizând butonul “FOSE” sau navigând prin categoriile / catalogul de produse care apar pe site. 
Pentru a plasa o comandă online, va trebui să selectați produsele și cantitatea dorită (utilizand săgeata în jos) și să le adaugați în coș apăsând butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”.
Aici veti putea vedea lista completă cu toate produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați.
Puteți modifica cantitatea aferentă fiecărui produs dorită (utilizând săgeata în jos) sau puteți șterge din produse (selectând cifra 0 la cantitatea de produse selectate) .
Se pot adăuga mai multe produse, apăsând butonul ”Adaugă mai multe produse”.
De asemenea, dacă aveți un cod de cupon de reducere puteți aplica acest cod în secțiunea ”Cupon reducere”.
6.8. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra comanda, va trebui să completați detaliile de livrare/ să introduceți datele dumneavoastră. Astfel:
Trebuie să introduceți urmatoarele date pentru a vă putea emite factura și a face livrarea produselor: nume, prenume, e-mail, telefon, oraș, adresa completă de facturare.
La pasul următor veți alege modalitatea de livrare și cum doriți să plătiți (cash - la livrare, on-line prin card, în rate - prin TBI Bank). 
Veți bifa căsuța cu “Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate” și ”Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile”.
De asemenea aveți posibilitatea de a vă abona la Newsletter, bifând căsuța aferentă.
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
Pentru finalizarea comenzii, se apasă butonul ”Plasează comanda”.
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
6.9. Confirmarea comenzii: După trimiterea comenzii către noi, veți primi un e-mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră. Veți fi contactat de către un reprezentant al companiei pentru confimarea comenzii în maxim 24 ore (în zilele lucrătoare).

7. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE
7.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prelabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii.
7.2. De asemenea, compania noastră poate afișa pe SITE produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe siteul nostru la o secțiune distinctă.
7.3. Prețurile afișate pe SITE, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.
7.4. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.
7.5. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică. Pentru emiterea facturii pe persoană juridică, se vă lua legătura telefonică/prin e-mail cu reprezentanții societății pentru transmiterea detaliilor de livrare pentru Facturare în momentul plasării comenzii.
7.6. Plata produselor comandate se poate face: la livrare, on-line cu card bancar sau în rate – prin TBI Bank. Astfel a se avea în vedere următoarele:
Ramburs (în numerar) la livrarea comenzii. Plata se va face către Vânzător pe bază de chitanță.
On-line cu orice card Visa, Maestro, MasterCard, Visa Electron (plata prin procesatorul de plati Netopia Payments), comisionul pentru tranzacție va fi 0 %.
După plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce datele de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați websiteul acesteia și politicile aferente.
De asemenea, orice plată cu cardul bancar va fi confirmată în momentul în care se emite factura către Client/Utilizator, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul Clientului/Utilizatorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.
Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de Client/Utilizator în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutară in cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de politica fiecărei banci, etc), Clientul/ Utilizatorul fiind singurul responsabil.
În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată doar telefonic, contactând un reprezentant ZIGMUND INTERNAȚIONAL SRL, iar suma va putea fi returnată în termen de maxim 30 zile de la finalizarea procedurii de anulare a comenzii. 

8. LIVRAREA PRODUSELOR
8.1. Comenzile sunt livrate de la depozitul nostru din Jilava - Ilfov, Bucureşti şi ajung la destinaţie în interval de 2-5 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii. 
8.2. Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate (circa 3-5 zile lucrătoare). Comanda poate întârzia maxim 24 ore față de timpul de livrare standard din motive care țin de vreme sau alte situații de genul. 
8.3. Produsele sunt livrate prin intermediul flotei noastre.
8.4. Din momentul semnării contractului, nu se mai returnează produsul comandat.

9. GARANȚIA BUNURILOR
9.1. Toate produsele comercializate de ZIGMUND INTERNATIONAL SRL, pe www.ecowalburg.ro îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor legale (Legea nr. 449 din 2003 - privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare) si normelor interne ale societății.
9.2. Modalitatea de acordare a garanției constă în: reparare sau înlocuire.
9.3. Garanția se acordă după cum urmează:
- Fose septice, stații de epurare, separatoare ulei, separatoare grăsimi, rezervoare pentru lichide: 30 ani la coroziune în sol și 2 ani – la montaj;
- Pompe electrice: 1 an.
9.4. Toate reparațiile se efectuează la ZIGMUND INTERNATIONAL S.R.L., Str. Episcopul Radu nr. 7A, Camera nr. 1, Bucuresti Sector 2, Romania. Pentru garanție trebuie prezentate următoarele documente în original: Factura fiscală, Certificatul de garanție.
9.5. Nu se acordă garanție pentru:
- Defectele cauzate de utilizarea necorespunzătore, nerespectarea instrucțiunilor de montaj, exploatare și întreținere, din manualul tehnic al produsului;
- Pierderea sau deteriorarea facturii fiscale și certificatului de garanție;
- Defectele cauzate de fenomene meteorologice extreme (instabilitate atmosferică, inundații, ploi abundente, grindină, pânză freatică ridicată, formă solidă de precipitație/nămeți de zăpadă) care nu țin de natura fabricației produsului și/sau a sistemului de drenaj colmatat.
9.6. Constatarea defectelor, a naturii și cauzelor acestora, va fi făcută de reprezentantul furnizorului, la sediul clientului, unde a fost instalat produsul, în termen de maxim 7 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunoștința furnizorului defectul produsului.


10. OPINIILE UTILIZATORILOR

10.1. Toți Utilizatorii/ Clienții care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe websiteul nostru.
10.2. Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe site după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.
10.3. Astfel, fiecare Utilizator/ Client ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte urmatoarele:
- să facă referiri doar în limba română despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe SITE;
- să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Utilizatori/ Clienti/ Cumpărători;
- să nu publice pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
- să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.
10.4. Prin înscrierea unor informații/comentarii pe SITE, Utilizatorii/ Clienții acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.
10.5. Pe lângă opinia despre un produs, Utilizatorul/Clientul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5 stelute care apar în partea de jos după descrierea produsului. 

11. CONFIDENȚIALITATE
11.1. ZIGMUND INTERNATIONAL SRL  este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, email, număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract. 
11.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
-  Înregistrarea și confirmarea comenzii;
-  Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
11.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate (link către Politică) și Politica de cookies (link către Politica de cookies). 

12. RĂSPUNDERE
12.1. Prin utilizarea Conținutului și plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
12.2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților/Utilizatorilor de la momentul afișării în Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
12.3. Clienții/Utilizatorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Utilizator este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
12.4. Vor fi considerate tentativa de frauda sau frauda urmatoarele actiuni asupra website-ului, continutului acestuia sau asupra ZIGMUND INTERNATIONAL SRL:
accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
alterarea sau modificarea conținutului SITE-ului sau orice corespondentă expediată prin orice mijloc de comunicare de către ZIGMUND INTERNATIONAL SRL către Utilizator/Client;
afectarea performanțelor serverului pe care rulează SITE-ul www.ecowalburg.ro;
accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către ZIGMUND INTERNATIONAL SRL către Utilizator/Client, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
În oricare din situațiile de mai sus, ZIGMUND INTERNATIONAL SRL își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/Utilizatorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.

13. LITIGII
13.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.

14. CONTACT
14.1. Pentru orice detalii sau întrebari despre ZIGMUND INTERNATIONAL SRL, produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: info@ecowalburg.ro sau la numărul de telefon: 0768.724.724.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Prin prezenta Politică vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal. 
Prelucrarea acestora o realizăm în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (,,Regulamentul general privind protecția datelor”, în continuare ,”R.G.P.D.”) și ale legislației naționale relevante în materia protecției datelor cu caracter personal.

CINE SUNTEM NOI? 

Zigmund Internațional SRL (în continuare ,,Societatea” sau ,,Noi”) se ocupă cu distribuția și montajul, la nivel național, de fose septice ecologice și eficiente, pentru asigurarea evacuării apelor uzate menajere, în special în zonele în care nu este posibilă racordarea la sistemul public de evacuare al acestor ape uzate menajere. 
Pentru toate modelele de fose septice din catalogul nostru de produse oferim toate accesoriile necesare, astfel încât să nu fie necesare investiții suplimentare. Montajul se realizează într-o singură zi. Toate produsele noastre sunt marcate CE și nu necesită solicitarea de avize suplimentare pentru realizarea montajului. Sunt fabricate din polietilena PE flexibilă, de înaltă densitate, care asigură o rezistență sporită la șocuri mecanice și termice.

Datele noastre de contact sunt: 
Adresa sediului: Bucureşti, Sector 2, str. Episcopul Radu, nr. 7A, camera nr. 1.
Adresă de e-mail: info@ecowalburg.ro
Nr. de tel.: 0768.724.724

CUM PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?  

Societatea, în calitatea sa de Operator, prelucrează datele cu caracter personal ale candidaților care aplică pentru posturile disponibile, angajaților, clienților persoane fizice, reprezentanților clienților persoane juridice, partenerilor contractuali și ai colaboratorilor, și datele altor persoane fizice care interacționează cu Societatea și/sau sunt antrenate în relații contractuale cu acesta. 

Datele cu caracter personal sunt:
- prelucrate în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată;
- colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
- adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
- exacte și actualizate în termen;
- păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele;
- prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

CARE SUNT TIPURILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE ȘI ÎN CE SCOP SUNT PRELUCRATE ACESTEA?

În contextul recrutării de personal, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, adresă, data nașterii, cetățenie, genul, nr. de tel., adresa de e-mail, date privind experiența profesională și/sau socială, educația și formarea profesională, competențe și alte date cu caracter personal care reies din informațiile cuprinse în CV-ul și din scrisoarea de intenție depuse, și după caz, în urma discuțiilor din cadrul interviului de angajare.

Pentru încheierea și executarea contractelor de prestări servicii și de parteneriat/colaborare, prelucrăm în principal următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, serie și număr carte de identitate, genul, adresă de domiciliu/reședință, numărul de cont bancar, adresă de e-mail, nr. de tel.

În vederea completării și transmiterii formularului de contact (,,Contact”) de pe website-ul Societății www.ecowalburg.ro prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon și, după caz, alte date dacă sunt lăsate la inițiativa persoanei vizate la secțiunea ,,Mesaj”. După încărcarea acestor date, se bifează căsuța ”Nu sunt robot”.

În vederea completării și transmiterii formularului de comandă (,,Fose” - pictograma ”Coș”) de pe website-ul Societății www.ecowalburg.ro, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail, oraș/localitate, adresă completă, persoana vizată având posibilitatea să selecteze una dintre opțiunile de plată (plata la livrare, plata online prin card și plata în rate TBI Bank). Ulterior se apasă butonul ”Plasează comanda”.

În vederea completării și transmiterii formularului de solicitare ofertă (,,Cere Oferta”) de pe website-ul Societății www.ecowalburg.ro, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume și număr de telefon.

Pentru mai multe detalii dar și pentru consultanță specializată pentru fiecare produs de pe  website-ul Societății www.ecowalburg.ro (”Întrebări? Avem răspunsuri!”), prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, număr de telefon, urmând ca unul dintre operatorii societății să contacteze persoana vizată în cel mai scurt timp posibil și să răspundă la toate întrebările adresate de acesta.

Pentru vizitatorii website-ului este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: adresa IP, navigatorul de internet, locația, paginile web accesate pe website-ul nostru, timpul petrecut pe website, rețeaua de internet, dispozitivul utilizat. Pentru mai multe detalii în acest sens, consultați Politica de cookies-uri.

Nu vă utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă transmite comunicări de tip marketing, precum newsletter-uri, decât dacă vă dați consimțământul în mod expres pentru astfel de comunicări, bifând o căsuță de acord în acest sens. În acest sens, vă prelucrăm doar e-mailul și  ne asigurăm că aveți la dispoziție o opțiune simplă de a vă dezabona în orice moment, respectiv de a vă retrage consimțământul cu privire la primirea acestor tipuri de comunicări. 

CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE PE CARE SE BAZEAZĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în vederea:
- încheierii și executării diferitelor contracte
- pentru îndeplinirea obligațiilor legale care ne revin;
în baza consimțământului solicitat și/sau oferit în prealabil (în contextul recrutării de personal, pentru transmiterea comunicărilor de tip marketing etc.);
- în scopul intereselor legitime urmărite de Societate (ex. adoptarea de măsuri de protecție și securitate a angajaților noștri, exercitarea unor drepturi și interese legitime ale Societății în cadrul procedurilor contencioase sau necontencioase etc.).

PE CE DURATĂ PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Datele cu caracter personal sunt stocate în vederea prelucrării lor pe durata necesară atingerii scopurilor de prelucrare menționate în prezenta Politică sau pe durata impusă de lege (ex. în materie de arhivare, de contabilitate etc.).

CUI TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Nu vom comunica sau transfera vreunui terț, niciuna dintre datele cu caracter personal colectate de la dvs. sau despre dvs. cu excepția:
Autorităților și instituțiilor publice - când există o obligație legală în acest sens sau în scopul unui interes legitim (apărarea drepturilor Societății în procedurile contencioase sau necontencioase etc.).
Partenerilor contractuali sau colaboratorilor Societății care ne oferă servicii de găzduire web, de dezvoltare website, mentenanță website, marketing online și comunicare de marketing.
Oricărui terț – dacă v-ați dat consimțământul în mod expres și punctual, pentru respectiva situație și respectivele date.

În cazul în care datele cu caracter personal prelucrate de Societate sunt transferate de către aceasta direct sau prin intermediul partenerilor contractuali/colaboratorilor săi în afara Spațiului Economic European, vă asigurăm că aceste transferuri au loc cu respectarea R.G.P.D. (în special art. 46 din R.G.P.D.), a prevederilor legale aplicabile în materie, în baza unor garanții adecvate (clauze standard de protecție a datelor adoptate de Comisie) și cu condiția de a exista drepturi opozabile și căi de atac eficiente pentru persoanele vizate.

CE MĂSURI DE PROTECȚIE ȘI GARANȚII LUĂM?

Societatea implementează măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel înalt de securitate și protecție a datelor cu caracter personal. Utilizăm metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici şi proceduri interne de lucru, inclusiv de control şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare relevante în materia protecției datelor cu caracter personal. 

CARE SUNT DREPTURILE DVS. ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ?

Orice persoană vizată își poate exercita următoarele drepturi, așa cum sunt prevăzute de către Regulamentul general privind protecția datelor:
Dreptul de acces; 
Dreptul de rectificare; 
Dreptul la ștergere;
Dreptul la restricționarea prelucrării;
Dreptul la portabilitate;
Dreptul la opoziție a prelucrării;
Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
Dreptul de a se adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și instanțelor de judecată.

Pentru orice întrebări, nelămuriri sau exercitarea acestor drepturi ne puteți contacta prin e-mail la adresa: info@ecowalburg.ro, prin poștă sau curier la adresa: Bucureşti, Sector 2, str. Episcopul Radu, nr. 7A, camera nr. 1.
 

POLITICA DE COOKIES-URI

Acest website folosește atât cookies-uri proprii, cât și de la terți, pentru a furniza vizitatorilor o experiență cât mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia dintre aceștia.

În conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (,,Regulamentul general privind protecția datelor’’) și cu legislația națională relevantă în materia protecției datelor, tuturor vizitatorilor website-ului li se cere consimțământul înaintea transmiterii de cookies-uri în computerele acestora.

Când vizitați pagina noastră de Internet, nu sunt transmise date cu caracter personal către serverul nostru decât dacă ne trimiteți în mod activ astfel de date. Singurele excepții sunt cookies-urile obligatorii din punct de vedere tehnic, care sunt esențiale pentru funcționarea paginii noastre de Internet.

Instrumentul de analiză web Google Analytics este configurat în așa fel încât datele să fie înregistrate doar în mod anonim și să nu poată fi urmărite înapoi la persoane individuale.

Toate celelalte tehnologii de la furnizori externi (de ex. Google Maps, plug-in-uri YouTube) sunt dezactivate în mod implicit, astfel încât să nu se transmită date terților atunci când vizitați pagina noastră de Internet.

Aveți opțiunea de a accepta utilizarea altor cookies-uri în banner-ul cookie sau de a permite conținut extern pentru a îmbunătăți funcționalitatea și conținutul paginii noastre de Internet. În acest caz, furnizorii terți pot afla de la dvs. datele dvs. cu caracter personal.

Ce se înțelege prin cookies-uri?

Cookie-ul este un fișier text de mici dimensiuni pe care un website îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dvs. mobil atunci când îl vizitați. Datorită cookies-urilor, website-ul reține, pentru o perioadă de timp, acțiunile şi preferințele dvs. (login, limbă, dimensiunea caracterelor și alte preferințe de afișare). Astfel, nu mai trebuie să le reintroduceți ori de câte ori reveniți la website sau navigați de pe o pagină pe alta.

Cookies-urile pot conține și date cu caracter personal, precum adresa dvs. IP. Prin urmare, stocăm cookies-uri numai dacă ați permis în mod explicit acest lucru în setările cookies-urilor de pe pagina noastră de Internet. Puteți revoca consimțământul dvs. pentru utilizarea cookies-urilor în orice moment, cu efect pentru viitor, ajustând setările de securitate ale browser-ului în consecință.
Excepție fac cookies-urile care sunt esențiale din punct de vedere tehnic pentru funcționarea paginii noastre de Internet. Fără acestea nu puteți vizita sau naviga pe pagina noastră de Internet. Prin urmare, aceste cookies-uri sunt activate în general din oficiu.
De asemenea, aveți posibilitatea de a dezactiva, în general, cookies-urile în browser-ul dvs. în orice moment. Acest lucru împiedică stocarea cookies-urilor pe dispozitivul dvs. În acest sens, atragem atenția că dezactivarea generală a cookies-urilor poate duce la disfuncționalități privind utilizarea paginii noastre de Internet.

Cum se folosesc cookies-urile?

Există 3 tipuri de cookies-uri utilizate în general:
Cookies-urile necesare: fac website-ul funcțional, oferind funcționalități de bază precum navigarea pe paginile website-ului și accesul la zonele securizate ale website-ului. Website-ul nu poate funcționa corect fără aceste cookies-uri.
Cookies-urile statistice: colectează și raportează informații în mod anonim și ajută proprietarii de website-uri să înțeleagă modul în care vizitatorii interacționează cu website-ul. 
Cookies-urile de marketing: sunt folosite pentru a urmări vizitatorii pe website-urile lor de navigare. Scopul este de a oferi reclame relevante și captivante pentru fiecare vizitator. 

Mai există și categoria de Cookies-uri neclasificate, care sunt în curs de clasificare, respectiv de încadrare în una dintre cele 3 categorii principale.

Domeniul www.ecowalburg.ro folosește 7 cookies-uri: necesare (2), statistice (2), de marketing (2) și neclasificate (1).

Ce sunt cookies-urile plasate de terți?

Anumite secțiuni de conținut de pe website pot fi furnizate prin intermediul unor terțe părți. Aceste terțe părți pot plasa cookies-uri prin intermediul altui website și ele se numesc ,,third party cookies" pentru că nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terți trebuie să respecte de asemenea, legea în vigoare și politicile de confidențialitate ale deținătorului website-ului.

Care este durata de viaţă a unui cookie?

Cookies-urile sunt administrate de webservere. Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookies-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute, odată ce vizitatorul a părăsit website-ul, în timp ce alte cookies-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când vizitatorul revine pe acel website (cookies-uri persistente). Cu toate acestea, cookies-urile pot fi șterse de un vizitator în orice moment prin intermediul setărilor browser-ului pe care îl folosește.

Cum puteți controla cookies-urile?

Puteți controla și/sau șterge cookies-urile după cum doriți – pentru detalii, consultați website-ul https://www.aboutcookies.org. Puteți șterge toate cookies-urile din calculatorul dvs. și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceți acest lucru, este posibil să fiți nevoit să setați manual unele preferințe, de fiecare dată când vizitați website-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opțiuni să nu funcționeze.

Link-uri utile pentru controlul cookies-urilor în funcție de browser-ul pe care îl folosiți:
Cookies în Internet Explorer (https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Cookies în Firefox (https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences
Cookies în Chrome (https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en
Cookies în Opera (https://www.opera.com/help/tutorials/security/privacy/

Mai jos puteți consulta în mod specific cookies-urile folosite de www.ecowalburg.ro după categoria acestora:
 

Statistice: 2

Cookies-urile statistice ne ajută să înțelegem cum interacționează vizitatorii cu website-ul prin colectarea și raportarea informațiilor în mod anonim.

Nume cookie

Furnizor

Tip

Când expiră

Descriere

_ga

 

ecowalburg.ro

HTTP

2 ani

Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice privind modul în care vizitatorul utilizează site-ul web.

_ga_#

 

ecowalburg.ro

HTTP

2 ani

Folosit de Google Analitics pentru a colecta date despre numărul de câte ori un utilizator a vizitat site-ul web, precum și despre datele pentru prima și cea mai recentă vizită.

 

Necesare: 2

Cookies-urile necesare ajută la funcționarea unui website, permițând funcțiile de bază precum navigarea pe pagină și accesul la zone securizate ale acestuia. Website-ul nu poate funcționa corect fără aceste cookies-uri.

Nume cookie

Furnizor

Tip

Când expiră

Descriere

 

rc::a

 

gstatic.com

 

HTML

 

Persistent

Acest modul cookie este utilizat pentru a face distincția între oameni și roboți. Acest lucru este benefic pentru site-ul web, pentru a întocmi rapoarte valide privind utilizarea site-ului.

 

rc::c

 

gstatic.com

 

HTML

 

Sesiune

Acest modul cookie este utilizat pentru a face distincția între oameni și roboți. 

         
         

Marketing: 2

Cookies-urile de marketing sunt utilizate pentru a urmări vizitatorii pe diverse website-uri. Intenția este de a afișa anunțuri relevante și interesante pentru fiecare vizitator și, prin urmare, mai valoroase pentru operatorii inițiali și agenții terțe de publicitate.

Nume cookie

Furnizor

Tip

Când expiră

Descriere

_fbp

ecowalburg.ro

HTTP

3 luni

Folosit de Facebook pentru a livra o serie de produse publicitare, cum ar fi licitațiile în timp real de la o terță parte de publicitate.

 

ads/ga-audiences

 

google.ie

 

Pixel

 

Sesiune

Utilizat pentru a detecta dacă utilizatorul dorește să părăsească pagina prin mișcări de cursor. Acest lucru permite ca site-ul web să declanșeze anumite pop-up-uri pentru a menține utilizatorul pe site sau pentru a-l convinge să plece în altă parte.

 

Neclasificate: 1

Cookies-urile neclasificate, sunt acele cookies-uri în curs de clasificare, respectiv de încadrare în una dintre cele 3 categorii principale (necesare, statistice, de marketing)

Nume cookie

Furnizor

Tip

Când expiră

Descriere

wttcrm_sessions

ecowalburg.ro

HTTP

1 zi 

Neclasificat

 

  

Conditii retur

In cazul in care nu sunteti multumiti de produs sau doriti sa-l schimbati din alte motive, acestea sunt conditiile de retur:
Expediere prin orice firma de curierat din Romania (NU COLABORAM CU POSTA ROMANA) la adresa: Str. Episcop Radu nr. 7A, Camera nr. 1, Bucuresti Sector 2, Romania, tel 0768 724 724, cu taxele de livrare platite de expeditor (client), ramburs 0.

* expedierea trebuie realizata in primele 30 de zile de la data primirii coletului.
** nu pot fi trimise produsele ale caror sigiliu a fost indepartat si/sau produsele au fost folosite.
*** in cazul in care produsele au ajuns deteriorate la adresa dvs din cauza transportului (sau alte motive care nu tin de client) inlocuirea va fi gratuita.

Din momentul in care coletul ajunge in depozit se analizeaza situatia si se restituie banii intr-un cont bancar furnizat de client, in termen de 3-5 zile lucratoare.